Valitse sinulle sopivat palvelut

Ideamon ensimmäisessä konsultaatiossa käymme läpi palvelupakettien erot sekä sopivuuden juuri sinun tavoitteillesi. Varaa siis aika ensimmäiseen konsultaatioon pian!

Palvelumuotoilu

Etsitkö ratkaisuja luomaan vielä entisestäänkin inhimillisimpiä, empatiakeskeisimpiä ja käyttäjälähtöisempiä palveluita?

Luodaan inhimillisiä, empatiakeskeisiä ja käyttäjälähtöisiä palveluita juuri sinulle. Asiakastyytyväisyyden-ja kokemuksen kehittäminen on jatkuva prosessi, johon me Ideamolla tarjoamme ratkaisuja.



Strategiamuotoilu

Etsitkö kumppania strategian laatimiseen tai kehittämiseen?

Ideamo tukee sinua strategian laatimisessa ja kehittämisessä. Luomme kanssasi strategian, joka räätälöidään sinun tavoitteiden, visioiden ja erityiskysymysten mukaiseksi. Kestävän strategian avulla voit operoida ja saavuttaa tavoitteet tehokkaammin sekä tehostaa päätöksentekoa ja viestintää.


Green design-palvelut

Palvelun avulla voimme tukea sinua ympäristöystävällisempien sekä kestävämpien ratkaisujen löytämisessä.

Sovitamme palvelun kestävällä tavalla sinun liiketoimintaasi. Green Design-palvelun peruspalvelut sisältyvät jokaiseen palveluumme. Palvelua kehitetään jatkuvasti, ja uudistamme palvelua vuonna 2025 tarjoamalla uusia moduuleita sekä 2026 Ideamon itse kehittämällä Sustainble B-ohjelmistolla.

Back office-palvelut

Haluatko tehostaa ajankäyttöäsi, ja ulkoistaa tiettyjä back office-tehtäviä?

Ideamo tarjoaa sinun tarpeen ja keston mukaista tukea back office-tehtäviin. Oli se sitten lyhyt-tai pitkäkestoisempi projekti, me autamme. Ulkoista esim. tiedonhallinta, tiedonkeruu, rekisteröiminen tai uudelleen järjestäminen, lyhytkestoinen asiakaspalvelu, oikoluku, rekrytointituki tai erikseen sovitut palvelut. Eli laaja skaala erilaisia toimistotehtäviä, mitä voit yhdistellä tarpeen mukaisesti tai valita vain tietyn moduulin.

 Heräsikö ajatuksia, jutellaan enemmän!

Projektit

Osiota rakennetaan tällä hetkellä, pian valmista!

Ideamon kehittämisprosessin moduulit

Asiakkaana pääset itse valitsemaan sinulle sopivan kestoisen ja kokoisen palvelupaketin.

Vaikuttavuusketju
Suunnitteluvaiheessa analysoidaan toimenpiteiden vaikuttavuutta, sillä usein tulokulmien vaihtaminen saattaakin tuoda suurempi vaikutuksia liiketoimintaan sekä lisäarvoa tuloksiin. Vaikuttavuusketjun analysoiminen on tärkeä osa Ideamon alkukartoitusta.

Check-point revisiot
Kehittämistyö vaatii avointa ja innovatiivista ajattelutapaa, sitoutumista prosessiin sekä vahvaa kommunikaatiota. Ideamon palveluihin sisältyvät joustavasti etukäteen sovitut check-point revisiot varmistaaksemme, että kuljemme laadukkasti kohti yhteisiä tavoitteita.

Datan kerääminen 
Datan kerääminen on kriittinen osa kehittämisprosessia. Tiedonkeruun aikana toteutetaan kenttävierailut sekä sidosryhmän haastattelut. Ideamo toteuttaa analyysin tiedonkeruun loppuvaiheessa, jonka perusteella pääsemme kulkemaan kohti konkreettisia tavoitteita.

Prototyyppivaihe
Ideamo toteuttaa kanssasi käytännön testauksia sekä mittauksia uusille prototyypeille ja muutoksille, jotta voimme analysoida jatkokehityksen tarvetta.

Toteutusvaihe

Viimeisen vaiheen mittaukset ja  parannukset toteutetaan tällöin, Ideamolta löytyy innovaatiota ja ratkaisuja.

Lanseeraus ja skaalaus
Lanseerataan muutos osaksi liiketoimintaasi, ja päätöksesi mukaan voitte myös skaalata sekä ylläpitää palvelua Ideamon tuella. Kohti uusia sfäärejä!

Lisäpalvelut

Business premium-lisäpalvelu

Projektiasiakkaillemme on tarjolla eksklusiivinen Business premium-lisäpalvelu. Innovaatio ja brainstorming ei katso aikaa eikä paikkaa. Me uskomme, että innovaatiossa reaktiivisuus on kriittistä, joten päivystämme juuri sinua varten laajoilla aukioloajoilla. Palvelemme siis toimistoaikojen ulkopuolella, viikonloppuisin sekä pyhinä. Laadimme joustavasti yksilöllisen, juuri sinulle sopivan lisäpalvelun. Hinta määräytyy valittujen päivystystuntien mukaisesti, joten pääset itse vaikuttamaan lisäpalvelun hintaan.

Yhdessä kohti innovaatiota!